Nejčastější otázky k akci "Kontrola ojetého vozu zdarma"


Jaká je platnost akce?
1. 1. 2021 – 31. 12. 2021

Na jaký vůz se akce vztahuje?
Jedinečná nabídka se vztahuje na vozy ŠKODA CITIGO, FABIA, RAPID, OCTAVIA, ROOMSTER, YETI, SUPERB, KODIAQ a KAROQ staré čtyři a více let, které máte ve vlastnictví max. 6 měsíců. Nabídka se nevztahuje na ojetá vozidla zakoupená u autorizovaných prodejců ŠKODA.

U kterých prodejců je možné akce využít?
U všech našich autorizovaných servisů ŠKODA nebo u ostatních partnerů, jejichž seznam naleznete na stránce Program pro vozy starší 4 let.

  • Valašské Meziříčí: 572 152 911
  • Rožnov pod Radhoštěm: 572 152 921
  • Frenštát pod Radhoštěm: 572 152 931
  • Šenov u Nového Jičína: 572 152 941

Rovnou se můžete objednat do servisu na tel. č. výše.

Po-Pá 07:00 - 16:00

So 8:00 - 12:00

Ne Zavřeno

Objednat do servisu

Jaké podmínky musí zákazník splňovat?

  • Zákazníkem je fyzická osoba.
  • Akce platí na území ČR.
  • Zákazník má vůz ve vlastnictví max. 6 měsíců a tuto skutečnost doloží kupní smlouvou.
  • Zákazník dá souhlas s využitím osobních údajů.
  • Zákazník vlastní vůz CITIGO, FABIA, RAPID, OCTAVIA, ROOMSTER, YETI, SUPERB, KODIAQ nebo KAROQ starý 4 a více let.

Je možné této akce využít i na vůz zakoupený v zahraničí?
Ano, pokud zákazník splní výše uvedené podmínky.

Musím si nechat odstranit případnou závadu přímo v servisu, kde byla zjištěna?
Mohu k tomu využít šekovou knížku? Pokud bude na vašem voze zjištěna závada, doporučujeme si ji nechat ihned odstranit. Vzhledem ke stáří vozu máte možnost využít slev z šekové knížky. Rozhodnutí, zda si opravu necháte provést v autorizovaném servisu, samozřejmě závisí pouze na vás.